Vi hälsar dig som Smart Senior-medlem varmt välkommen till oss på TechBuddy.
Du kan genom de unika rabattkoderna smartsenior och smartsenior100 boka teknikhjälp i hemmet eller på distans.
Vi är bland annat experter på internetrelaterade frågor, lösa datorstrul, installera nya produkter eller felsöka när mobiltelefonen/surfplattan inte beter sig som den ska. Behöver du teknisk rådgivning svarar vi självklart även på sådana frågor.
Teknik ska inte ta onödig tid. Med en TechBuddy får du hjälp var hjälpen faktiskt behövs, i ditt hem, på en tid och plats som passar dig.
Kom-igång-hjälp när du köper en ny dator, en TV som krånglar eller kanske installering av router?
Som medlem i Smart Senior får du XXXXXXXX rabatt.
Vi på TechBuddy ger dig kostnadsfri IT-support i 30 minuter över telefon! Ställ frågor du har kring teknik, ta hjälp med TV-installationen eller få igång datorn.
Boka ditt besök här på hemsidan genom att klicka på knappen "Boka här", välj Distanssupport och ange rabattkoden smartsenior100 i sista steget av bokningsprocessen, eller ring vår kundtjänst och och ange rabattkoden. Våra medarbetare hjälper dig att lägga din bokning.
För dig som vill ha hjälp i hemmet så hjälper vi till med att t.ex. installera nya produkter, BankID, nätverk, datorer eller felsökning av TV.
Boka ditt besök här på hemsidan genom att klicka på knappen "Boka här", välj kategori och ange rabattkoden smartsenior i sista steget av bokningsprocessen, eller ring vår kundtjänst och och ange rabattkoden. Våra medarbetare hjälper dig att lägga din bokning.
Med anledning av coronavirustets (COVID-19) utveckling har vi på TechBuddy vidtagit försiktighetsåtgärder.
Läs om dem här.
Vi har gjort det så enkelt som möjligt för dig att boka en TechBuddy.
Boka besök online (knapp nedan) eller på 010-17 77 307. Uppge rabattkoden smartsenior för hembesök eller smartsenior100 för distanssupport.
En tekniker ringer upp dig och bokar en tid för besöket.
Samma tekniker kommer hem till dig (på ett coronasäkert vis) eller ringer upp dig och löser problemet. Du betalar med faktura efter besöket är utfört.
Läs mer om exakt vad vi kan hjälpa dig med när du får hjälp på telefon eller på distans.
För att värna om din och våra Buddies hälsa kan vi komma att bära mask och hålla avstånd under hembesök.
Vill du veta vilken som är den bästa höjden att montera din TV:n på? Här är en enkel guide till den bästa TV-höjden- och vinkeln, samt några användbara tips på hur du monterar upp TV:n.
Vi tipsar hur du kan effektivisera och förenkla googlandet med en rad sökknep som du verkligen har nytta av.
Hur laddar man ned Google Chrome till sin dator?
Har du frågor? Vi har svar. Om du inte hittar det du letar efter är du varmt välkommen att kontakta oss.
Våra Buddies kan hjälpa dig alla dagar i veckan mellan 8-21. Du, tillsammans med din Buddy, väljer exakt tid och datum för ditt besök efter din bokning. Vår kundtjänst har på grund av rådande omständigheter öppet 10-17 på vardagar (helgstängt).
Du kan boka en TechBuddy på två olika sätt: Via vår hemsida eller via telefon (010 17 77 307).
Nej, priset är detsamma oavsett vilken tid på dygnet du får hjälp.
När besöket är utfört kommer vi skicka en faktura till dig via brev. Om du vill ha din faktura till din e-mail, kontakta oss på support@techbuddy.se så ser vi till att den hamnar rätt.