Som Wexnet-kund har du möjlighet att boka en tekniker från TechBuddy, som hjälper dig komma igång med nya tjänster, installera enheter och ge generell tekniksupport - på plats i ditt hem!
Boka enkelt genom att ringa TechBuddy eller genom att skicka dem ett meddelande i formuläret nedan.
Har du frågor gällande en pågående fiberinstallation vänder du dig till Wexnet.
Boka hjälp genom att ringa eller skicka ett meddelande till TechBuddy.
Ring TechBuddy och berätta att du är Wexnet-kund. TechBuddy lägger då din bokning åt dig.
Fyll i dina uppgifter och skicka till TechBuddy, så lägger de din bokning.
TechBuddy ger dig generell tekniksupport. Det betyder att de kan hjälpa dig med allt från installation och kom-igång-hjälp till felsökning eller behovsanalys.
Installera mesh-nätverk, router och komma igång med nya enheter och tjänster.
Optimera din set-up hemma idag, göra behovsanalys och komma med förbättringsförslag.
Allt annat du kan tänkas behöva hjälp med när det kommer till teknik. Inga problem är för stora eller små för oss!
Att ta hjälp av en TechBuddy är enkelt och smidigt för dig som Wexnet-kund.
Boka hjälp genom att ringa TechBuddy eller fylla i formuläret.
När bokningen är lagd kommer en tekniker ringa upp dig för att stämma av kring tid, plats och problem.
Samma tekniker genomför ett besök och hjälper dig.
För att värna om din och våra Buddies hälsa kan vi komma att bära mask och hålla avstånd under hembesök.
Har du frågor? Vi har svar. Om du inte hittar det du letar efter är du varmt välkommen att kontakta oss.
Våra Buddies kan hjälpa dig alla dagar i veckan mellan 8-21. Du, tillsammans med din Buddy, väljer exakt tid och datum för ditt besök efter din bokning. Vår kundtjänst har öppet 10-17 på vardagar (helgstängt).
Nej, priset är detsamma (499 kr/h med RUT-avdrag) oavsett vilken tid på dygnet du får hjälp.
Det enda du behöver göra för att få RUT-avdrag på vår tjänst är att ge oss ditt personnummer och godkänna att du vill använda RUT-avdraget när du bokar en tjänst. Sedan sköter TechBuddy resten - när du betalat din faktura med 50% avdrag på tjänsten ansöker vi på TechBuddy om resterande kostnad hos Skatteverket.
När besöket är utfört kommer vi skicka en faktura till dig via brev. Om du vill ha din faktura till din e-mail, kontakta oss på support@techbuddy.se så ser vi till att den hamnar rätt.
Sedan 2016 har vi på TechBuddy varit Sveriges go-to för teknisk support, och nu är vi ett av de ledande företagen i Europa. Tack vare vårt community med tekniker kan vi erbjuda kunder i hela Sverige support på dator, internet, TV och mycket mer.
Läs mer om TechBuddy.