Teknisk support

Som kund hos My Beat kan du ta hjälp av en tekniker genom oss på TechBuddy.

Grön check ikon
Hjälp i hemmet - 499 kr/timme*
Boka ONLINE
Eller ring oss på:
010 - 17 77 307


* Med RUT-avdrag. Utan RUT: 998 kr/h.

Så bokar du hjälp

Boka hjälp genom att ringa eller skicka ett meddelande till TechBuddy.

Skicka meddelande till TechBuddy

Fyll i dina uppgifter och skicka till TechBuddy, så ringer de upp dig och lägger din bokning.

Tack! Ditt meddelande har skickats. En medarbetare från TechBuddy kommer ringa upp dig och lägga en bokning.

TechBuddy arbetar:
Mån-Fre 10-17
Helg och röd dag: Stängt
Oj! Något gick fel när du försökte skicka meddelandet.
Testa igen eller ring 010-17 77 307 så hjälper vi dig.
*Obligatoriskt.

Ring TechBuddy

Ring TechBuddy och berätta att du är kund hos Karma Mobil. Förklara även vad du vill ha hjälp med och om du vill ha hjälp på plats hemma eller via telefon.

010-17 77 307

Vad kan TechBuddy hjälpa dig med?

Som kund hos My Beat kan TechBuddy hjälpa dig med problem som uppstår när du exempelvis byter mobil men också mycket mer.

Röd smartphone ikon.

Mobil

Kom igång med ny mobil, för över data från gammal mobil, byta nummer och komma igång med molnlagring.

Smartphone och surfplatta ikon

Surfplattor

Installera ny surfplatta, ladda ner appar, felsökning och föra över data från gammal surfplatta till en ny.

Router ikon rosa.

Internet

Installation och förbättring av router, WiFi & internet.

Övrigt

Allt annat du kan tänkas behöva hjälp med när det kommer till teknik. Inga problem är för stora eller små för oss!

Hur fungerar TechBuddy?

Att ta hjälp av en TechBuddy är enkelt och smidigt för dig som My Beat-kund.

Familj som bokar en TechBuddy

1. Boka besöket

Boka hjälp här på sidan genom att ringa eller skicka ett meddelande till TechBuddy.

En tekniker på en moped

2. Tekniker ringer upp

När bokningen är lagd kommer en tekniker ringa upp dig för att stämma av kring tid, plats och problem.

Besöket utförs

3. Hjälpen är här!

Samma tekniker hjälper dig via telefon eller på plats. Du betalar med faktura efter besöket. TechBuddy sköter allt som har med RUT-avdrag att göra.

Vi värnar om våra kunders- och Buddies hälsa.

Med anledning av coronavirusets utveckling har vi på TechBuddy upprättat riktlinjer för våra Buddies inför och under hembesöken, utifrån Folkhälsomyndighetens rekommendationer.

Bland annat bär våra tekniker mask, använder handsprit och håller avstånd under hela uppdraget.

Vanliga frågor

Har du frågor? Vi har svar. Om du inte hittar det du letar efter är du varmt välkommen att kontakta oss.

Vilka dagar och tider kan ni hjälpa mig?

Våra Buddies kan hjälpa dig alla dagar i veckan mellan 8-21. Du, tillsammans med din Buddy, väljer exakt tid och datum för ditt besök efter din bokning. Vår kundtjänst har på grund av rådande omständigheter öppet 10-17 på vardagar (helgstängt).

Hur bokar jag en TechBuddy?

Du kan boka en TechBuddy på två olika sätt: Genom att skicka ett meddelande eller via telefon (010-17 77 307).

Kostar mitt uppdrag extra på kvällar och helger?

Nej, priset är detsamma (499 kr/h med RUT-avdrag) oavsett vilken tid på dygnet du får hjälp. Detsamma gäller när du får hjälp via telefon - det är gratis oavsett tid på dygnet.

Hur betalar jag?

När besöket är utfört kommer vi skicka en faktura till dig via brev. Om du vill ha din faktura till din e-mail, kontakta oss på support@techbuddy.se så ser vi till att den hamnar rätt.

Om TechBuddy

Sedan 2016 har vi på TechBuddy varit Sveriges go-to för teknisk support, och nu är vi ett av de ledande företagen i Europa. Tack vare vårt community med tekniker kan vi erbjuda kunder i hela Sverige support på dator, internet, TV och mycket mer.
Läs mer om TechBuddy.