Som kund hos My Beat kan du ta hjälp av en tekniker genom oss på TechBuddy.
Boka hjälp genom att ringa eller skicka ett meddelande till TechBuddy.
Fyll i dina uppgifter och skicka till TechBuddy, så ringer de upp dig och lägger din bokning.
Ring TechBuddy och berätta att du är kund hos Karma Mobil. Förklara även vad du vill ha hjälp med och om du vill ha hjälp på plats hemma eller via telefon.
Som kund hos My Beat kan TechBuddy hjälpa dig med problem som uppstår när du exempelvis byter mobil men också mycket mer.
Kom igång med ny mobil, för över data från gammal mobil, byta nummer och komma igång med molnlagring.
Installera ny surfplatta, ladda ner appar, felsökning och föra över data från gammal surfplatta till en ny.
Allt annat du kan tänkas behöva hjälp med när det kommer till teknik. Inga problem är för stora eller små för oss!
Att ta hjälp av en TechBuddy är enkelt och smidigt för dig som My Beat-kund.
Boka hjälp här på sidan genom att ringa eller skicka ett meddelande till TechBuddy.
När bokningen är lagd kommer en tekniker ringa upp dig för att stämma av kring tid, plats och problem.
Samma tekniker hjälper dig via telefon eller på plats. Du betalar med faktura efter besöket. TechBuddy sköter allt som har med RUT-avdrag att göra.
Med anledning av coronavirusets utveckling har vi på TechBuddy upprättat riktlinjer för våra Buddies inför och under hembesöken, utifrån Folkhälsomyndighetens rekommendationer.
Bland annat bär våra tekniker mask, använder handsprit och håller avstånd under hela uppdraget.
Har du frågor? Vi har svar. Om du inte hittar det du letar efter är du varmt välkommen att kontakta oss.
Våra Buddies kan hjälpa dig alla dagar i veckan mellan 8-21. Du, tillsammans med din Buddy, väljer exakt tid och datum för ditt besök efter din bokning. Vår kundtjänst har på grund av rådande omständigheter öppet 10-17 på vardagar (helgstängt).
Nej, priset är detsamma (499 kr/h med RUT-avdrag) oavsett vilken tid på dygnet du får hjälp. Detsamma gäller när du får hjälp via telefon - det är gratis oavsett tid på dygnet.
När besöket är utfört kommer vi skicka en faktura till dig via brev. Om du vill ha din faktura till din e-mail, kontakta oss på support@techbuddy.se så ser vi till att den hamnar rätt.
Sedan 2016 har vi på TechBuddy varit Sveriges go-to för teknisk support, och nu är vi ett av de ledande företagen i Europa. Tack vare vårt community med tekniker kan vi erbjuda kunder i hela Sverige support på dator, internet, TV och mycket mer.
Läs mer om TechBuddy.